P-MIDDAG @ SALT.


Ph: by me. // De två sista är lånade från Sophie.
 
- Äntligen har jag fått tid till att lägga upp de mysiga bilderna från en fantastisk middag på restaurang Salt i Tylösand. Det blev personalmiddag med det härliga sommargänget från Punch. Goda drinkar, vin och smaskig mat. Kan man be om ner? Nej, detta var en femstjärnig kväll som slutade med öl, shots och biljard inne i stan.
 
TACK Punch för denna sommaren. Ni är alla underbara på era egna sätt och ni har delat fina minnen med mig som jag sent kommer glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0