FÖRÄNDRING & HUNDVAKT.

 
- Halv 12 fick jag besök av Ariana som var redo med färgburkar. Jag hade nämligen tänkt göra en liten förändring... De toppar som är blekta gjorde vi till LILA! Helt sjukt blev det med så kul. Håret lyser i solen men lär försvinna efter någon tvätt. Jag tröttnar lätt på mitt hår och vill göra massa förändringar så detta var en stor.
 
Sen våldgästade även Chicca oss mitt i processen och därefter käkade vi en god lunch här hemma.
Ex-chefen kom förbi med min lilla älskling, hans hund Charlie som jag ska passa ett dygn. Lär nog sova i hans lägenhet med då mamma nojjar över möblerna.
 
Bilder på Charlie och håret kommer när det kommer. Så håll ögonen öppna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0