BACKPACKING - MADRID #4.



1 augusti, Madrid dag 19
 
Idag var jag också utvilad. Hängde med en spanjor i köket och käkade frukost i lugn och ro.
Klockan 13:00 var det dags för Free WalkingTour i fina Madrid. Vår guide Connor berättade om Madrids historia och Tapas födelse. Det var en trevlig och nyttig tour på över tre timmar.
När jag kom tillbaka från WalkingTour drog jag ut på stan med brasilianarna och en baristatjej från USA. Vi drack en annan variant av Sangria samt käkade minilunch för några få euro.
 
Sedan slog min impulsivitet till igen och vi drog iväg till Factory Piercing & Tattoo.
Där piercade en spansk rockkille mig uppe i örat. Eller cartilage som den delen av örat kallas för. Det värsta var ljudet när man hörde hur han körde in nålen i brosket utan någon förvarning. Det ömmade en stund men sen gick det över. Nu är jag en glad och nypiercad Becka med 9 euro mindre i plånboken.
¡Ciao!

Kommentarer
Postat av: CITTYCASH

du är så välkommen hit så :) puss

Svar: Sv: good! Kommer nog andra veckan i oktober. :)Puss
Paparazzibecka

2012-09-01 @ 16:14:34
URL: http://HTTP://CITTYCASH.TUMBLR.COM

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0