AS LONG AS I LIVE.

 
- Heya saturday folks!
Idag vaknade jag inte allt försent. Käkade lite frukost, kollade en film, cyklade in till stan och var på arbetsintervju, gjorde ett ärende, drog hem, fortsatte kolla på filmen och nu ska jag ta det lugnt på balkongen en stund.
Ikväll blir det jobb som vanligt.
 
Igår var jag inte mig själv. Var konstig hela dagen, mina händer skakade och i samband med de gjorde jag en grej på jobbet som jag kallar för "Vaska Champagneglas"... Var oerhört känslig och kluven.
Vet inte om det beror på girlstuff eller min medicin som jag börjat ta nu.
Hoppas det blir bättre idag iallafall.
 
PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0