CREATE YOUR OWN REALITY.



- God morgon folks. Solen skiner trots de kalla 6 graderna här i Halmstad.
Nu har mitt påsklov börjat, mitt allra sista officiella lov. Och vad hade jag tänkt göra under lovet?
Träna, fixa lite skolgrejer, sätta mig bakom ratten för första gången, jobba som vanligt och passa på att träffa några fina vänner.
Trots att det står överallt att det kommer bli kallt, så hoppas jag ändå att det kommer ändra på sig.

Snart ska jag ta mig till gymmet och därefter hem för en lite extra lång dusch.


Kommentarer
Postat av: Denimtarian

thx for stopping on my blog :D



keep it...:D nice stuff here...D I like...



denimtarian.blogspot.com

denimtarian.blogspot.com

denimtarian.blogspot.com

2012-04-02 @ 12:27:33
URL: http://denimtarian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0