TV-INSPELNING // STHLM // MUSIK.



- Hey folks. När jag var på Söder en gång med Modette-gänget en solig vårdag fick jag plötsligt syn på snö. Massa snö runt träden och jag tänkte: Hur..? Va? Jag har ju inte sett någon snö på vägen hit och varför är det massa just här?
Det visade sig att vi klivit in mitt under en tv/film-inspelningsplats. Platsen liknade någon julmarknad så vem vet, det kanske var den kommande julkalendern som var på gång.
Kom ihåg denna bild så får vi se om några månade om man känner igen det i tv-rutan.

Musica:
Bad Hands
Bad Kids
Bad Moon Rising
Bad Time For A Good Time
Baddies Boogie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0