MY NIGHTS WITH HORRIBLE DREAMS, HELP?



- Idag vaknade jag av att jag nästan skrev (vilket jag säkert gjorde när jag sov) och grät.
Det var ingen rolig början på morgonen.
Efter det gick jag raka vägen till vardagsrummet och letade upp boken där man tyder drömmar för att se vad denna hemska upplevelsen kan betyda för mig och min framtid.
När jag fick svaret lättade det på hjärtat lite och jag började inse saker och ting jag inte tänkt på tidigare.

Det obehagligaste var nog att när jag kom hem från jobbet inatt så tänkte jag; bara jag inte drömmer någon hemsk dröm, och så tänkte jag på mamma som är i Stockholm samt några andra konstiga grejer jag har i huvudet. Det var som om jag visste att jag skulle får en natt med hemska drömmar.

Detta har hänt allt oftare på senaste tiden.
Innan hade jag aldrig problem med sömn och drömmar, men när jag bodde hos Diego (början av mars) vaknade jag av att jag skrek och grät (liknande dröm som jag hade inatt) och Diego fick hålla om mig och lugna mig.
Det var inte kul att somna om sen igen. Därefter har jag haft hemska drömmar lite då och då. Och detta på väldigt kort tid emellan. En kväll tänkte jag: jag vill inte bli som den där tjejen i en dramaserie som är rädd för att sova på nätterna p.g.a de hemska drömmarna.

Jag hoppas verkligen det blir bättre snart och att jag även får svar på varför jag har så mycket hemska drömmar nu för tiden.
Vet inte heller om det känns bra när mitt inre jag varnar mig innan det händer.


Music for today:
Beauty On The Fire
Because Of You
Bedouin Dress
Bathwater
Before The Trenches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0