KREATIVITET I KÖKET // COACHELLA FAVS.



- Hey folks. Idag är jag sjuk, vilket jag varit sedan två-tre dagar tillbaka. Ändå så tvingade jag mig själv till att jobba i helgen. Men nu är jag hemma och tar det lugnt.

Lyssnar på Zen music, läser om den kära buddhismen och har lagat Thai inspirerad fisksoppa och rostat mandlar och pumpakärnor i ugnen. Det blev riktigt gott!
Idag ska jag bli klar med ett arbete och även göra lite body balance.

Bilderna ovan är mestadels favoriter från årets Coachella.
Nu ska jag käka lite nyttigt rostat snacks.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0