A SUMMARY OF LAST NIGHT AND TONIGHT'S PLANS.



- Igår blev det 22års firande av Oliver och skönt folk och därefter drog jag förbi Boom Boom Room för att checka in det nya stället och hänga lite med en vän. Men när klockan slagit 23 var det dags att vara tillbaka i baren för lite jobb.
Blev en hel del folk och bra dricks. Folk jag inte sett på ett tag och några från gymmet kom förbi med. En bra natt på jobbet helt enkelt förutom vissa stunder då det var lite stressigt och jag fick magknip ett tag med.

Nu är jag som en ny människa efter en lång dusch och som det ser ut just nu så blir det årets första grillning ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0