BAD UPDATE // INSPO // NEW SERIES.



- Heya. Sorry for bad update. Skola, träning, jobb och liv nu förtiden, tror jag.
Men oroa er inte, jag kommer inte glömma bort bloggen. Dock känner jag inte för att prestera så överdrivet mycket få jag finner andra saker viktigare. Men jag är kvar här.

Idag var det en lång skoldag och sedan träning, käk och lite kvalitetstid med mamma.
Förresten, ni vet den där serien som de visar reklam på tv om som verka fett rolig, "New Girl". Jag och mamma orkade inte vänta till premiären här i efterblivna svennebananlandet. Så vi har redan kollat tre avsnitt av den och den är faktiskt riktigt nice.


Kommentarer
Postat av: EMMAS!

fina bilder :)

2012-04-14 @ 16:22:33
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0