STHLM // MISS THINGS // TO BE HOME.


PH: Ingrids pic.

- Med dessa två bilderna vill jag bara säga att jag saknar Stockholmspulsen, alla event, dessa två tjejer och hot shots.
Visst har jag överlevt dessa tre veckorna i Halmstad än så länge och haft fullt upp med lite allt möjligt, men ändå vill jag iväg. Men det vill jag nu oavsett hur lite jag vart hemma och hur mycket jag vart på resande fot.

Som t.ex när jag tågluffade med tjejerna i klassen till Prag i en vecka. När jag väl kom hem så var jag hemma i max sju timmar. Slängde av mig väskorna, bytte kläder och sedan drog jag och Tove till Danmark för impulsäventyr.

Idag blir det andra bullar.
Tillbaka till skolan för att plugga på i en timme sedan ska jag till salong Monique för att uppdatera mitt hår. Var ju ca 4 månader sedan jag gjorde något med det även fast det känns som om det var någon vecka sedan.

Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

hej snygging! allt är bra med mig hoppas allt är bra med dig också! vad händer för kul idag? kram

2012-04-10 @ 13:53:58
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: SANDRA DAGH

Hoppas du haft en bra dag hittills! Men vad gör du? :D

2012-04-10 @ 14:42:15
URL: http://sandrastyles.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0