PHOTOS OF FOOD & MY SUNDAY.



- Hittade lite bilder från Stockholm och det ser ut som om jag gillar att fotografera mat lika mycket som jag gillar att äta, haha. Men jag tror ändå vi alla känner igen oss lite. Jag menar, vem har inte fotograferat sin mat med mobilen någon gång? Exakt!

Söndagar är underskattade. Jag har vräkt i mig keso, mackor, frukter och bär samt pluggat lite matte och kollat på O.C. idag. Sa även hejdå till min brorsa som drar till Barcelona imorgon.
Om jag är avundsjuk? Ja, det kan ni räkna med!

Nu ska jag ta och lägga en ansiktsmask och fixa lite käk.


Kommentarer
Postat av: HANNA

vad tycker du om min nya design?! :D

2012-04-02 @ 07:59:42
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Made Of Tears

Great blog! Thank you for visiting :) Let's follow each other =]


Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0