EN BRA KVÄLL & ÖVERRASKNINGAR.


PH: Min bild från vernissagen i onsdags.

- Han inte uppdatera innan jag skulle dra ut igår då jag glömde bort tiden och fick lite panik.
Men det var en fin kväll. Visade tjeckerna runt i vår döda stad, hängde en stund på Corner och träffade roliga och konstiga människor.
Kl 00 var jag tillbaka i baren och hade ett riktigt roligt pass. Först blev jag överraskad av massa fina vänner från skolan och några som jag gick i samma klass med i grundskolan. Sedan kom en kompis jag inte träffat på månader och berättade om vad som hänt under denna tid, kul kul. Blev kvävd av kramar och pussar den natten.

Vid ett tillfälle taggade jag hakan. Stod och fixade ihop några drinkar då plötsligt två blonda tjejer kom in i baren och stod och kollade på mig med en blick om förväntan att jag skulle reagera galet. Vilket jag gjorde.
Det var ingen mindre än självaste Sofia och Andrea som jag gick tillsammans i bartenderskolan i Grekland med! Och de hade kommit och hälsat på i Halmstad och vipps så stod de framför mig!

Sist jag såg de var en suddig halv sekund då jag försökte öppna ögonen när de skulle lämna lägenheten på Kos och åka hem. Inte ens då fick jag mig en klar blick och nu så stod de med stora leenden framför mig. Det var länge sedan jag blev så överraskad!
Tack tjejer och alla andra fina som kom och hälsade på mig i baren igår natt.

PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0