PARTY PEOPLE & CRAZY CZECHS.



- Börjar med att bjuda på lite festbilder från någon helg sedan.
Lyssnar på Spotify då jag äntligen fått två timmar till att spela lite musik med reklam i jämna mellanrum. En stor skål sallad står bredvid datorn och jag gungar till musikens takt samtidigt som jag redigerar några bilder från kompaktkameran.

Igår kom tjeckerna och vi hängde en stund. Sedan blev det träning med Pau och Jenny.
Idag lärde de flesta av oss känna tjeckerna lite bättre. Eller kanske lite för bra? Det visar sig att de gillar att festa och har inget emot att dricka öl på en onsdag på skolan efter kl 14. Mer om de lär vi väll få reda på ikväll då några av de vill festa till det lika mycket varje dag så vi tar med de ner till våran fotokällare (i hopp om att Fritzl inte ska besöka oss) och hänger.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: •ANGELiCA;BARWiCH•

ääälskar dina ögonbryn!

2011-09-21 @ 22:34:48
URL: http://onlyangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0