EN SPECIELL VÄN & MÅNGA TJECKER.

PH: För et som blir skrämda av den lagom störda tjej och den andra ganska så emoliknande tjej som försöker se en aning orolig men seriös ut, så kan jag säga, lugn. Vi är inte såhär i verkligheten. Eller min vän vid sidan är dock oftast så här trots sina lugnande tabletter. Men dessa bilder är bara någon dålig improvisation till ett gäng bilder vi tog igår.

- Nu är man här igen. Lagom rödspruckna ögon, några lite för få timars sömn och en ruffsig knut mitt på huvudet. Jag sitter nere i fotokällaren och ska skriva ut en bild till vernissagen samtidigt som jag och fotoklassen inväntar ett gäng tjecker som är framme i Halmstad när som. De är som oss -fotoelever och kommer att hänga här fram tills på söndag. Får se om vi lyckas underhålla de under denna veckan då det inte finns mycket roligt man kan hitta på i en sådan här lite småstad på självaste hösten.

Undrar hur de kommer se och uppfatta Halmstad. Med tanke på att de kommer från det kulturella Prag så tror jag inte att lilla Halmstad är så häpnadsväckande.

& nu vidare till att skriva ut min bild.

PEACE.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah roliga bilder :P

2011-09-20 @ 13:37:16

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0