OK ATT GÖRA NARR AV KISSIE I TV?


So, here's this thing about Kanal 5 and Kissie.
Som många redan snappat upp så är det ett nytt humorprogram på gång vid namnet Partaj som börjar nu på söndag (11 september) där Christine Meltzer gör en parodi på bloggerskan Kissie.

Kissie började blogga som provocerande bitch (ursäkta mitt ordval) till snäll bloggerska och därför började jag fundera på en sak. Vi alla har sett parodier på olika slags kändisar tidigare. Men är det lika okej att göra narr av just den delen av t.ex Kissie provoceringsmetod som hon faktiskt lämnat bakom sig?
Om jag får uttala mig i detta så hade jag inte sagt stopp om Alexandra (som hennes riktiga namn är) fortfarande vad den provocerande Kissie. Men nu är det slut på den leken och hon är nu en snäll tjej på sin blogg.

Jag har själv publicerat oseriösa videoklipp på internet med t.ex en vän men det är ju inte så att jag gör det än idag och då hade jag personligen inte tyckt att det vart lika okej att t.ex göra en parodi av något man slutat med.

Ni kan själva se videoklippet här.

Hur hade ni reagerat om detta hade hänt er eller en vän?
Ska ni se programmet på söndag?



Kommentarer
Postat av: J O S E F I N E

vad händer hemma hos dig då? :)

2011-09-08 @ 19:32:15
URL: http://josefinesverklighet.blogg.se/
Postat av: Sara - FOTO

sv:ja på sätt o vis är den väl det, men erkänn lite mysigt är det med jul också ;)

2011-09-09 @ 06:17:03
URL: http://saraelisabet.blogg.se/
Postat av: therese

jag tycker att det är okej efter som hon själv verkar tycka att det är kul att dom vill "ha just henne" men asso om hon blev sårad av de hade de ju varit en annan sak haha <3 grym blogg du har :)

2011-09-10 @ 12:37:49
URL: http://techi.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0