EN TIDIG MORGON.



- Ny vecka, nya tag, nya upplevelser, nya äventyr!
Börjar dagen med att (tro det eller ej) vakna upp och cykla i racerfart till skolan för att hinna köpa den där efterlängtade biljetten till min livs första studentfest.

Men när jag kom fram till studentkomittén så var det ingen lång kö som jag förväntade mig. Nooo, det kan inte vara sant. Jag var ju där 5-10min efter att de börjat sälja och de var redan slut?
Och så var fallet, men då sa min vän Sasha som sitter i kommittén att hon lagt undan en till sig själv fast hon inte ska på festen och om jag verkligen vill ha den får jag ta och börja gråta eller liknande.

Så jag berättade lika stressad som vanligt på morgonen att jag inte fått i mig varken kaffe eller frukost och att jag t.o.m hade min pyjamaströja på mig och fick visa den. Då började de skratta och tyckte att jag då var värd den sista biljetten. Så nu är den min, yey!

Hem och vila, äta frukost och kolla på Vakna med The Voice, morgondrägla lite över Martin Björk och sedan tillbaka till skolan för dagens Fitnesslektion. Lunch med tjejerna därefter och nu är jag hemma igen!

PEACE.

Kommentarer
Postat av: •ANGELiCA;BARWiCH•

låter spännande!:D lycka till!

2011-09-26 @ 17:56:37
URL: http://onlyangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0