LAST NIGHT & A GREAT WEEK.



- Hi everyone! I'm back in Sweden, again. This week i've been in Berlin, Kútna Hora, Prag and Copenhagen. What a great week!


Any way, jag och Tove körde på en impulstrip till Köpenhamn igår kväll för att festa och träffa mina vänner från EBS Bartenderskolan. Träffade några danska klasskompisar och före detta lärare.
Vi sprang runt på Köpenhamns gator i natten och träffade alla möjliga konstiga människor samt helt galet underbara med.
Det slutade med att vi tog taxi hem till Kasper och Oskar för att göra pannkakor med nutella och dricka vitt vin fram till kl 07 imorse. Därefter somnade vi. När vi väl vaknade idag sa vi hejdå till Kasper som flyttar till Thailand imorgon och drog ut på stan på eftermiddagen för att käka dansk pölse, fönstershoppa och dricka kaffe på ett galet mysigt café. Sen bar det av hem till svennebananlandet och Halmstad där mamma hämtade upp oss.

Vilken fin vecka. Tack alla!
PEACE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: okej :)

2011-10-08 @ 23:36:00
URL: http://eemiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0