PHOTOS FROM THE NIGHT IN COPENHAGEN & ABOUT THIS DAY.


PH: Lite bilder från helgen i Köpenhamn.
1. Mathias (som jag gick Bartenderskolan med) och jag på Retro Bar.
2. Jag fixar pannkakor efter kl 05 på morgonen med Tove hemma hos Kasper i Köpenhamn.


- Heey! De flesta var sega och bakis vilket resulterade en väldigt slapp skoldag. Efter det blev det lite träning, matlagning och dusch.
Ikväll har jag druckit te framför tvn, gjort om en jeansjacka jag köpte second-hand till väst, men den är inte klar än och paniksnackat i telefon med Chicca angående mitt hår som ser ut att komma från Ronja Rövardotter och morgondagens klassfoto.


Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: hehe :)

2011-10-12 @ 23:34:16
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Bella

jo tack bara bra med mig <:) kram bella!

2011-10-13 @ 02:02:51
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0