DR MARTENS.



- Ja, ni ser rätt. Jag har gått och blivit med Dr Martens. Lycklig mamma till detta par är jag kan jag lova er och en snäll mamma har jag med för den delen.
Ett par svarta 8håls kängor kommer nu att sitta på mina fötter ett bra tag framöver. Stolt varenda sekund ska ni veta.

Nej, nog med skryt. Nu ska det skrivas och jag hoppas jag får ihop en bra krönika efter att ja hällt i mig två koppar kaffe av nymalda kaffebönor och en kopp hasselnötskaffe med Tove i mitt sällskap.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Bella

ja de låter inte fel du! :) kram bella!

2011-10-18 @ 03:15:11
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0