@ BOSSES WITH THE CZECHS.


PH: Bilder från kvällen hemma hos våran fotolärare Bosse.

- Nu har jag smakar den typiska tjeckiska maten och tyvärr så faller den inte mig i smaken.
På dagen fotograferade vi och besökte benkyrkan samt en annan sjukt vacker kyrka. Resan har varit lång men gick ändå bra. Det sjukaste var ju de galet små kabinerna på tåget mellan Malmö och Berlin.

Sitter för tillfället i mitt och Arianas hotellrum och lyssnar på en polsk musikkanal.
Ni ska bara veta hur glad jag blev när jag kom ut ur duschen och Ariana hittade kanalen. Nu är den på hela tiden när vi är på rummet.

På dagen var det sjukt varmt varmt när vi vandrade runt i Kútna Hora. Så varmt att jag rullade upp min tröja och för första gången önskade att jag var i den Franska nudiststaden så att jag kunde ta av mig allt.

Alltså, sjukt varmt. Och här är öl billigare än vatten och på dagen är det riktigt fint sommarväder. Men nu på kvällen är det sjukt kallt.
Tror jag går ner till tjejerna som sitter utanför och tar mig ett glas vin eller liknande. Men givetvis åker skinnjacka, tröja och halsduk på!

PEACE.

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

detsamma :)

2011-10-02 @ 16:41:11
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: EMMAS!

sv: jag också :D

2011-10-02 @ 18:12:03
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0