WHAT TO DO?



- Först är det inget sen är det allt. Varför kan det inte vara lite balans i livet gällande... allt?
Inga alls, lugnt, sen flera på en och samma gång. Inget att göra sen en massa att göra.
Frisk när det är tråkigt sjuk när det är roligt. Ja, exakt allt är upp och ner nu. Jag blir förvirrad alltså. Jaja, chilla med livet säger man det det funkar inte alltid. Sen vill man försäkra sig på saker och ting för att gå vidare till nästa kapitel men det går inte heller då allt går upp och ner i loopar.
What to do?

Live we said, tar det som det kommer och sen får vi se.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Låter som om du har det kämpigt. Hoppas allt löser sig.

2011-11-18 @ 15:13:54
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: - Swedish Source Of The PLL

sv: allt bra idag? D:

2011-11-18 @ 18:35:47
URL: http://prettylittleliarsserien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0