I & ME -WRITING.


PH: En utställning i Medieteket där några ställt ut bilder på mig.

- 1.5h kvar av skolan. Jag sitter och lyssnar på skön musik samt försöker få till en bra recension om en fotoutställning men det går inget vidare när jag skrivit av mi på ca 1 600 tecken och måste få upp till 2 000.
Jag försöker verkligen komma på något mer att tillägga men eftersom jag inte är så insatt i fotografen och skrivit en del om hans liv och själva utställningen så får jag lite ångest ifall jag ens kommer komma upp till tvåtusen tecken. Om jag lägger till med smickrande meningar om utställningen så kommer det inte vara mig liksom. Inte mitt sätt att romantisera saker och ting.

Kommentarer
Postat av: bella nyqvist

helluuu, nu rullar jag igång mitt bloggande igen efter min bloggpaus, så besök gärna den och följ! lovar att det är värt de! pussss

2011-11-25 @ 15:13:36
URL: http://bellsiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

har ni börjat advents pynta något?

2011-11-25 @ 16:29:24
URL: http://amandapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0