HÖSTDAG/KVÄLL.



- Heeya! Efter den korta skoldagen blev det en runda på stan, hänga lite på jobbet och kolla hur renoveringen går där inne. Därefter drog jag hem till V en stund och sedan kom SaraKlara och det blev tjejsnack på vårt favoritställe Morfars.

Sedan bar det av till Kulturmuseet för att kolla utställningen och träffa på några från skolan.
En cykeltur i höstkylan och långa funderingar angående allt och lite till hade vi med.

En fin höstdag/kväll måste jag säga. Nu hoppar jag in i duschen en snabbis.
PEACE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dina inspirationsbilder!

2011-11-23 @ 23:12:33
Postat av: Louise- fd sepenteen.blogg.se

vad gör du då? :)

2011-11-23 @ 23:23:00
URL: http://bylouiseelinor.blogg.se/
Postat av: ems

snygga bilder!

2011-11-24 @ 07:54:29
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0