ÄVENTYR I OSLO, GALET.



- Ojojoj, vilken dag/kväll/natt det har varit. Oslo slutar aldrig förvåna mig.

Jag klarade mig i tullen till skillnad från två anda män på bussen och mötte upp Kajza från Sthlm på centralen.
Vi orienterade oss fram till T.G.I. Friday i Oslo city där Siri jobbar som bartender och käkade en god sallad. Sen hängde vi i baren och drack drinkar hela kvällen. En tredje kompis jag träffade på Kos jobbar tydligen också här nu. Så det har varit jättekul att träffa vännerna från i somras. I baren stod även Norges bästa flairtender och showade för oss.

Sen blev det käk igen och därefter kom två kompisar från Halmstad (Marco & Filip) som också bor här och hängde med oss ett tag.

Senare mot natten drog vi och hela Fridays-gänget som består mestadels av svenska bartenders till ett mysigt ställe för att dricka och hänga på en uteservering. Sen blev det att luffa runt på Oslos mörka gator bland pundare till ett fint hotell Diego fixat eftersom nyckeln till hans lägenhet jag skulle bo i inte kommit fram. Och runt 04 bosatte jag mig i Siris lägenhet.
I taxin dit ramlade något hårt på mig näsa som satt i taxins solskydd och jag fick ett jack i näsan vilket jag inte märkte förens när jag skulle borsta tänderna och såg en blodig rand på näsan, yey..

And that's all about yesterday. Mer om Oslos äventyr får ni reda på senare.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: E

Hej, är en ny läsare och har kollat runt lite i arkivet, undrar bara om du skulle vela berätta lite mer om ditt jobb och ditt modellande ? :) kram

2011-11-04 @ 09:29:13
Postat av: beccis

Har du något bra tips på vad jag kan klä ut mej till imon? I så fall, TELL ME! :D

2011-11-04 @ 13:37:28
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Patricia♡

sv: Skönt att det gick bra för dig i tullen:D



Låter som om du har det fantastiskt!

2011-11-05 @ 18:12:52
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0