STRESS.



- Heey. Jag är stressigare än stressigast. HAde bara en lektion på morgonen idag och givetvis får man världens värk i magen och kan knappt gå. Så jag fick sjukskriva mig och ligga i sängen och lida ett bra tag.
Men nu känner jag mig som en människa igen och när jag kollar på mobilen har folk spammat mig på alla möjliga sätt. Så nu ska jag fixa frukost och sedan ta mig ner på hårmodellmötet som jag redan är försenad till och därefter träffa en efterlängtad vän förhoppningsvis.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: benita

hoppas du får en bra helg!:)

2011-05-27 @ 11:59:08
URL: http://benitaaniilsson.blogg.se/
Postat av: Emma | Fotograf i Norrland & Jobbar på Tivoli

Hej vännen!

Jag har varit lite off i bloggen pga skolan och verkligen satsat på att få bra betyg för en gångs skull nu när jag äntligen får ta studenten i juni. Dessutom jobbar jag på Tivoli så det blir lite stressigt och jag har ingen tillgång till dator då.



men men, Allt bra med dig?? Hänt nått roligt på senaste?? Hoppas du vill ha fortsatt kontakt med mig. Ber så hemskt mycket om ursäkt för dålig kontakt. Har uppdaterat bloggen dock lite då och då, kolla gärna.



Puss

2011-05-27 @ 12:29:08
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/
Postat av: Fredrika

fin bild! allt bra? :)

2011-05-27 @ 18:04:50
URL: http://ffredrikaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0