SAMMANFATTNING AV VALBORG -LUND & HELSINGBORG.



- Gud vad trött jag är. Först blev det Ö-tåget till Lund med Tove och Alex och redan på tåget upphörde mitt nykteristliv... Vi träffade underbara Hampus som gick på Sturegymnasiet innan och massa annat galet folk.
Stadsparken hade förvandlats till en festivalcamping och det var skräp överallt.

Runt 01-tiden tog vi tåget till Helsingborg. Där träffade jag b.la en saknad kompis från Rhodos, Didrik som vi sedan fick sova hos i hans sjukt snygga hus.

Vi vaknade runt 11-tiden och var inne på Knutpunkten redan vid tio i 12 och några få minuter sedan hoppade vi på tåget hem till Halmstad igen. På tåget hem snackade vi om den impulsiva natten och om mat. Det var sjukt så hungriga vi var så att vi hade kunnat äta nästan vad som.
Väl framme i Halmstad drog vi till stan och käkade massa sushi. Förmycket sushi, för mig. Nu har jag en aning ont i magen efter all sushi och slappar i myskläder i soffan med mamma.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

gud vad vacker du är!!



hoppas du haft en fin valborg och får en skön första maj!!

//anna

webshop med egendesignade linnen tshirts tygkassar och posters.

Just nu fraktfritt med koden VÅRKÄRLEK

www.avanna.se

2011-05-01 @ 19:42:23
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

Förlåt för sent svar!



SV; Ja okej :D

2011-05-01 @ 20:57:12
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Låter trevligt! Skulle du vara nykterist alltså? ;)

2011-05-02 @ 19:35:26
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0