ANOTHER AWESOME NIGHT.



- Tja och god morgon (för mig)!
Sorry för att jag inte gjort något videoinlägg men jag har haft fullt upp hela helgen och just nu är jag för sliten för det.

Yesterday was legendary. Började med lite födelsedagsfirande hos Sandra som är 18 fyllda år nu. Massa tilltugg, tipsrunda i regnet om henne och spel.
Sedan drog jag vidare och Tove hade kört på cocktailparty så alla goa och glada drog sig sedan in till stan för att fortsätta festligheterna och det gjorde vi genom att festa loss på The Corner. Träffade vänner från olika ställen i Halland och Göteborg som jag inte sett på ett bra tag.
När alla ställen stängde i stan fortsatte vi på efterfest en gata bort från Corner och hamnade i den fetaste lägenhet jag varit i.
Tappade hakan så fort jag kom in innanför dörren. Och givetvis passade jag på att ta några bilden i den galet kreativa lägenheten som jag ska försöka få upp i bloggen så fort jag hinner.
Grabbarna på efterfesten spelade musik och det var skön stämning.

Jag vart hemma i sängen kl 05.16 då jag slocknade på en sekund.
Tack alla underbara människor som gjorde mig grymma kväll.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: benita

Sv; tack! desamma :)

2011-05-15 @ 14:36:24
URL: http://benitaaniilsson.blogg.se/
Postat av: GULDVINGAR

Låter verkligen som en rolig kväll/natt!

2011-05-15 @ 16:11:32
URL: http://guldvingar.wordpress.com/
Postat av: Niklas

Låter riktigt fett! När kommer bilderna från lägenheten upp, tro? :)

2011-05-16 @ 13:18:40

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0