GÅRDAGEN OCH DENNA DAGEN.



- Tja.
Igår blev det stressigt efter skolan då jag drog in till stan för att köpa present med Daniella till Noemis 18års middag. Sedan cyklade jag hem, hade beslutsångest för vad jag skulle ha på mig i någon timme, duschade och därefter slängde jag ner sminket i väskan och sprang till bussen. Fick fortsätta fixa det sista på bussen och sedan var man framme hos Noemi där det bjöds på bål och god buffé.

Bilder därifrån kommer givetvis men inte nu.

Jag har städat och dammsugit, och kollat Big Brother idag. Nu ska jag fixa käk, klä på mig lite och plugga...

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Emma | Fotograf från Norrland

Hej, Allt bra med dig?

Förlåt för ett super sent svar (från Januari 2011)

Har haft fullt upp i skolan, och överallt.

Hoppas du fortfarande vill ha kontakt med mig.



Puss!

2011-03-05 @ 23:27:24
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0