GÖTEBORG FRIDAY.


På morgonen tog jag tåget till Göteborg och träffade min gamla gatugranne Simona på tåget. När vi var framme i Göteborg drog vi till Nordstan och tog en titt på modevisningen som var igång. Simona drog vidare efter det och jag...

... mötte upp pappa utanför Nordstan. Vi drog till ett sushi-ställe och käkade sjukt god sushi och någon ostsoppa.
Därefter gick vi runt på stan och jag blev helt till mig och ville springa i affärerna.
Efter att jag shoppat lite...


... så ringde pappa och sa att han var sugen på fika. Så då sprang jag upp upp mot Saluhallen och där fikade vi.
När fikan var uppäten sa vi hejdå och jag fortsatte mitt äventyr på Göteborgs gator.

När jag tillbringat en lång tid i en av mina favoritaffärer Weekday så ringde Linnea och ...
... då joggade jag ner mot Brunnsparken där jag mötte upp henne utanför en mycket fin restaurang. En lite för fin restaurang för att komma med en oversize skjorta och en massa passar kände jag.


Efter restaurangbesöket med Linnea sprang jag ner upp till emotrappan där Nicho (från Rhodos) och några andra grabbar hämtade upp mig och vi drog till Nichos brorsa på förfest med massa andra. Men jag ska ju inte dricka på ett tag så två små klunkar var det ända jag drack.


Senare på natten mötte jag upp Wille (Obs, bilden är från 2009 då jag och Daniella hängde på julmarknad med Wille och Krille) vid Avenyn. Eftersom det andra gänget var fulla och glada så hängde jag med Wille till Partille och sov där istället.

DAG 2 KOMMER SENARE.

Kommentarer
Postat av: tasha

fett gott med sushi! :D hoppas du fortsätter läsa min humorblogg!

2011-03-29 @ 06:39:14
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0