LAST NIGH WAS FUCK'D UP.



- Fuck... Igår var .. Har inga ord för det.
Först kom Sandra hem till mig och så fixade vi oss inför Lindas inflyttningsfest. Runt halv nio var vi framme och det blev en hel del bål och tilltugg. En riktigt lyckad inflyttningsfest. Jag och Sandra hälsade även på hennes syrras förfest och Noemi kom sedan till inflyttningsfesten.

Sedan drog vi vidare ut på stan och på en annan fest där b.la Abdi, Nathalie W, Ida, Sarah och några andra var där. Sedan hällde typ någon i något i min dricka och efter det blev det väldigt suddigt och jag mådde sjukt dåligt.
Mår fortfarande dåligt men bättre än innan.

Nu ska jag försöka få liv i mig och sedan fika med Sarah och Noemi.
PEACE.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag har lagt upp några fjäder örhängen, har du någon favorit?:) http://liborius.blogg.se/2011/march/feathers.html#comment

2011-03-13 @ 20:24:04
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0