LAST SATURDAY.



- Här är två bilder från när jag hängde med Emil, Adam, Sean, Simon och Manda hos Simon som bor någon gata bort bara.

Har varit på sjukhuset idag men läkaren var inte ett dugg vettig... Drog på ensamblen då Kevin ringt när han upptäckte att jag inte var där. Hade kunnat ha ledigt med tyckte synd om honom som skulle sitta där ytligare en timme med dårarna så drog dit och repade ett tag. Sen bar jag mig när till stan med Sandra för att inhandla en lite inflyttningspresent till inflyttningsfesten imorgon. Hemma nu och har ont i huvudet...
Får se vad jag orkar göra ikväll.

Kommentarer
Postat av: andrea

sv: anytime! :)

2011-03-11 @ 19:04:20
URL: http://dre
Postat av: andrea

sv: anytime! :)

2011-03-11 @ 19:04:24
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0