OGILLA.



- Okej... Om det är något jag inte gillar så är det när folk ändrar sig i sista stund. Det ogillar jag så mycket så att jag faktiskt måste säga hata även fast det är ett starkt ord.

Och vad vill jag göra med folk som ändrar planer i sista stund? Se ovan.  ;)


Hur som helst, käkat sjukt mycket nyss och är fortfarande inne på min andra stora skål med sallad. En fet talrik med vanlig mat ligget också i magen, haha. Känner för ett glas vis så får la se vad man hittar. Snart ska jag kolla läget med planerna ikväll.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

RESPEKTLÖST! att ändra sig i sista stund asså. hehe

2011-03-12 @ 13:21:03

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0