Free People and hate.


; Free People. GIVE ME!

- Sitter på dagens sista lektion och dör lite. Vi har MDK som är en medielektion och har eget arbete. Grejen är att våran störda lärare är så efterbliven och envis att han tvingar oss vara här till typ.. halv 4 när vi ändå är utspridda överallt och jobbar på egen hand.
Jag och Helia försökte smita undan när vi skrivit loggboken som man gör när man är färdig men ändå ska töntläraren tjata på oss att komma tillbaka halv. Åååh, fan vad sura vi blev. Så nu sitter vi alla i fotostudion och väntar på bättre tider. Alltså fram till kl 15.30. Så sjukt jäkla onödigt när vi ändå kan åka hem och jobba med grejerna vi har där.
Fuck honom...
PEACE...?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en fin dag: D

2011-03-21 @ 15:15:58
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: linda

kolla in bloggen kommentera om du är med :)

2011-03-21 @ 15:28:06
URL: http://lindakhazal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0