DEPP AV MINNEN.



- Haha. Åh, har bara oseriösa bilder på arkivet just nu.

Igår drog jag till Tove och Alex där det var ett gäng andra med som chillade och taggade lite för fest.
Komiskt nog hade jag varit i deras lägenhet tidigare. Några andra bekanta bodde där innan Tove & Alex.
Så där hade jag spenderat en del nätter och tidiga morgnar sommaren '10.
Men plötsligt slog det mig i huvudet och massa minnen kom fram. Minnen som var fina då men som jag vill slita i tusen bitar.

Jag blev fett depp och tackade nej till att hänga med på nästa fest och gick hem och deppade samt kollade Big Brother.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Maja

Sv: Okej hihi <3

2011-03-20 @ 13:01:12
URL: http://mizziiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0