8th.



- Igår åkte jag hem till Elina och Samuel och snackade massa skit samt sydde ihop ett hål i min jacka och sedan blev det Body Pump på kvällen. Denna veckan kommer jag inte heller jobba... FAN. Jag behöver verkligen pengar så jag kan ta mig till Göteborg men nehe, de hade inte pass på jobbet. Blir sur... Hur som, du har jag tid för lite annat roligt i veckan.

Har kört ett skönt Body Balance pass idag ifall jag inte skulle kunna göra det på torsdag. Då får jag ingen ångest ialla fall.


NU: Weeds och renskrivning.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej så sött :D

2011-03-09 @ 16:00:49
URL: http://finest.se/minniewinnie
Postat av: Anonym

hoppas du har haft en bra dag :D

2011-03-09 @ 16:06:22
URL: http://finest.se/minniewinnie

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0