A DAY OF CRYING.



- Säger bara fyfan vad ont jag haft i magen... Har gråtit i 3h och käkar tabletter. Inte haft en sådan värk på... jag vet inte hur länge. Detta är bara nu jag är avundsjuk på killarna. Men inte länge till. Fast nu känner jag att värken börjar komma tillbaka så det får la bli en till tablett om en stund så jag överlever kvällen och natten.
Har kollar sjukt mycket Weeds idag, dammsugit, tömt ut diskmaskinen och vädrat lägenheten med. Snart ska jag sätta mig på huk i duschen med högsta graden på vattnen och se om det släpper lite.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad jobbigt. lider med dig becka!

2011-03-11 @ 15:02:21

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0