-

- Premiär för den nya kategorin. Okey, let's do this!

Kenza som är känd för sin skönhet och att vara en av de största bloggarna i Sverige bestämde sig för att för första gången ta en bloggpaus sedan hon startade sin blogg 2007. Bloggpausen höll från den 16e mars fram tills lördagen den 19e.

När Kenza berättade för sina läsare om sitt beslut och la även till att hon mår bra och att det inte är något allvarligt som hänt, så trodde jag att pausen skulle vara i en vecka iallafall. Men icke.
Som storbloggare har man väll inte råd med allt förstora pauser och liknande. Bloggen lever ju på uppdateringar och läsare och utan uppdateringar blir det inte läsare och då försvinner bloggen ur rampljuset.

Men nu är Kenza tillbaka som sagt och delar med sig av sitt drömliv, resor, shopping, utekvällar och sitt sjukt bruna ansikte dagligen.

Vad trycker ni själva om hennes bloggpaus? Räknas de få dagarna som paus ens?
Och varför tror ni att hon behövde en paus av det hon brinner mest för?



Kommentarer
Postat av: rebecca

Vet ej, men paus behöver ju inte vara 1 vecka eller mer. Hon sa att de va något personligt, något med henne och inte hennes närmaste. Antar att hon kanske bara kände att hon kom till en gräns där hon kände att nu behöver jag en paus. :-)

2011-03-22 @ 21:32:14
Postat av: Anna

ajdå krya på dig! jag mår sådär.

vad har du för dig?sssssddasaad

2011-03-23 @ 01:08:02
URL: http://litentorkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0