NIGHTMARES.



- Jag somnade kl 03.30 inatt eftersom jag fastnade helt i boken jag börjat läsa. Vad är det med sommarlov och böcker? Jag börjar oftast läsa på sommaren och det har nog aldrig hänt under höst/vinter/vår konstigt nog.

I natt fick jag kämpa med en del mardrömmar och bara flög på mig. Jag vaknade upp ungefär två gånger men såg nästan det där jobbiga i drömmen på riktigt. Väldigt obehagligt. Det var nästan så att jag inte vågade somna om. Men nu är jag utvilad och ska få i mig frukost och kaffe.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg, den gillar jag ((:

2011-06-13 @ 15:10:57

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0