SKA INTE KLAGA PÅ DE SOM TAR STUDENTEN.



- Heey heey hey! Idag tar en massa idioter studenten i Halmstad. Idioter för att de låter oss andra gå kvar i skolan.. Men äch. Ska ine klaga. Går på den bästa skolan, har mitt sista sommarlov, en spännande månad i Grekland framför mig, en grym bartenderutbildning, en trip till Prag i höst, tusentals studentfester under hela 3an och sen är det ju min tur också.

Men nu drar jag och Jasmine ner till vår skola Sture och kollar när vännerna springer ut och sen fortsätter vi in mot stan. Mer update kommer... inatt eller någon gång under dagen om jag hinner.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

guuuud så snygg du är.

vad roliga saker du har att se fram emot!

2011-06-10 @ 15:59:36
Postat av: Anonym

bättre bilder på din outfit tack!

2011-06-10 @ 16:53:47

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0