PARTY@..



- Hahah, kunde inte sova inatt vilket resulterade den här normala bild.
Hur som, det var inte det jag ville komma med i detta inlägg. Tänkte smygsponsra Nöjet i Halmstad med att berätta att nattklubben som ändas är finns på sommaren har premiär ikväll vid namnet KRÄM inne i centrala Halmstad. Så för er som är myndiga och festglada gör som jag och ta er in till stan.

Men nu går jag två gator bort och upp till Tove för lite förfest med några vänner. Därefter springer vi runt på alla uteställen natten lång.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: SAGA

Sköön bild :p

2011-06-29 @ 22:15:38
URL: http://sagalinnes.blogg.se/
Postat av: rebecka.blogg.se

sv; jaså, vad heter hon? :)

2011-06-30 @ 13:11:58
URL: http://rebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0