NIGHT & MORNING.



- Heeey fellas! Igår blev det promenerat med J. Sedan kom Emil min granne förbi en stund och vi kollade tv och kommenterade att som gick att kommentera samt hade kuddkrig och boxades. Hittade även en igelkott som jag försökte mata med en banan, haha.. Men det tog bara några tuggor..

Nu har jag duschat, käkat och varit på Maxi utan min mobil. Det är framsteg ni! Fett skönt var det ändå att inte bära med den.
Nu ska jag ta en kopp kaffe och sätta mig på balkongen och njuta av solen.

Apropå gif-bilden på Rebecca&Fiona, de kommer till Falkenberg ikväll!! Åååh vill se de. Men det är antagligen 18års gräns och jag ska ändå iväg och fira två vänner då dem får jag ta och se en annan gång. 

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en fin dag!

2011-06-04 @ 13:30:46
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0