SAMMANFATTNING BÖRJAN PÅ KOS.



- Hello everybody! Nu har jag äntligen tillgång till internet. Tänkte skriva en kort sammanfattning av det jag varit med om sålänge.

Jag landade på Kos runt kl 04:25 och somnade i min lägenhet kl 06. Söndags var det helt ledigt och då passade jag på att dra till stranden som ligger några meter bort från lägenheten. Jag bor med tre svenska tjejer i en 2a. Det finns en hel del danskar och norskar och jag börjar faktiskt vänja mig till norska en del. Men har fortfarande svårt för det.

Jag träffade även en gammal iransk bartender som är från Göteborg när jag och en tjej skulle käka och vi satt och pratade i timmar och han berättade om alla möjliga galna upplevelser inom bartenderyrket och Kos, sjukt trevligt.

Igår förfestade även vi med några av våra grannar som var svenskar och norskar. Sjukt roliga är norrmännen.
Därefter drog vi ut och kollade in bargatan ett tag och jag sprang och sa hej till Sandra A, en tjej från Halmstad som flyttat ner hit och jobbar som bartender.

Diego från tv-serien Bartenderskolan är också här nere och jobbar. Så det är en hel del trevligt folk att hänga med.


Idag började vi skolan och alla presenterade sig för oss och lärarna berättade om alla priser de vunnit o.s.v
Johannes och Lisa som var lärare i tv-serien är också här, så det ska bli spännande att lära känna de.

Dock har jag tappat rösten så lärarna som är upp till 30år tyckte att det var kul att retas med mig för att jag inte kunde prata, haha.

Blev en stund på stranden på rasten och sedan fick jag ont i magen så efter skolan tog jag en tablett och somnade någon timme.

Sen drog jag och tjejerna och åt på ett mysigt ställe där även de som jobbade där gillade att retas med mig för att jag låter som jag gör nu. Det vill säga som en nedknarkad man i målbrottet, haha.

Nu sitter jag på Le Café med datorn i knät och försöker lägga upp videon där jag visar lägenheten jag bor i.

Uppdaterar så fort jag kan.
PEACE & LOVE

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

oj, krya!!

2011-07-12 @ 09:20:24
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

georgian? vad är det för land? hmm har nog aldrig hört det eller du kanske skrev en förkortning :P haha

själv är jag chilenare ;)

2011-07-12 @ 12:32:08
URL: http://natalies.se
Postat av: Al

va roligt ! Lycka till :)

2011-07-16 @ 09:34:29
URL: http://prettified.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0