SNEAKPEAK FRÅN PLÅTNINGEN & GBG IKVÄLL.



- Här är de! Två bilder från när jag blev sminkad och två ''smygtitt-bilder'' från själva plåtningen.
Nu är det bara till att hålla ögonen öppna efter tidningen Entré i Halmstad i slutet av denna månaden.


Har lite bråttom nu. Ska snart springa ner och möta Tove, sedan drar vi ner till tågstationen och tar första tåget till Göteborg. Ikväll blir det röjj och träffa några vänner. B.la är man vipparnas VIP på PARKEN i Göteborg och kommer visa er vad jag får därifrån imorgon.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: L I S A ♥

- ok ;) Vad gjorde du där dÅ? :)

2011-07-02 @ 19:52:21
URL: http://magiclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0