OM DET KOMMANDE BLOGGEVENTET.



- För er som undrat om det där bloggeventet jag nämnt någon gång för några dagar sedan så är det så att jag ska till Stockholm med blogkeen.com på tisdag och vara med på ett event som kommer äga rum på det snygga stället.
Där kommer jag vara under eftermiddagen/kvällen och sedan festa till det.

''VIP-avdelningen på Josefina är abonnerad där det kommer bjudas på svalkade sommarcocktails, tilltugg och avslappnat mingel med andra toppbloggare. Även the Studio finns på plats med makeupartister och proffsfotografer som plåtar snygga bilder till alla bloggares bloggar.'' -foxstreet -Julia.

Julia är en av de sköna bloggtjejerna som jag åker dit med och ser starkt fram emot detta.
Givetvis ska jag göra mitt bästa så jag kan blogga under de två dagarna men det beror om jag får tillgång till internet eller i huvudtaget hinner.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

gillar bilderna :)

2011-07-04 @ 13:04:48
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: SAGA

Si :)

2011-07-04 @ 13:05:29
URL: http://sagalinnes.blogg.se/
Postat av: EMMAS

men gött :D

2011-07-04 @ 13:28:56
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0