Förfest och Bulls.



- För någon vecka sedan testade jag ett mycket mörkt läppstift som inspiration från Rebecca & Fiona. Och jaa, jag fick blickar på gatorna men det är ju kul med lite förändring.


- Igår blev det förfest hos Pontus som bor några gator bort. Promenerade dit med Sandra runt 22 tiden. Där förfestade vi till kl 00 med Linda, Mikaela, Fredrik, Philip, Fredde, Tobias och några andra.

Efter det tog vi taxin till stan och drog in på b.la Bulls. Där träffade man på en hel den bekanta och vänner.
Nattmat på McDonalds och sedan hem och sova.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vännen!

Jag har frågestund hos mig just nu och tänkte fråga dig om du ville ställa upp och fråga mig en eller flera frågor. Den som ställer den roligaste / galnaste frågan blir länkad på obestämd tid :) det kan vara en månad, en vecka osv. Men minst en vecka ^^,



Hoppas du vill fråga mig nått, skulle vara jätte roligt att få se vad för frågor du har att ställa ^^.



Puss!



-------------------------

Svar på din kommentar

nä vadå? ;o

2011-01-08 @ 14:22:37
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/
Postat av: Joel Lindblad

hihi jahaa :D där ser man :P joo vi träffades för ngr år sedan på en camping :D du får hälsa henne :D

2011-01-08 @ 14:24:18
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad
Postat av: Julia

Härligt ! :D

Gjort ngt kul idag då?

2011-01-08 @ 14:46:51
URL: http://chococolate.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0