Sammanfattning.



- Nu kör vi en kort sammanfattning av gårdagens eller rättare sagt morgonens resa hem.
Bussarna in till stan från Erik hade slutat gå så jag, Amanda, Atte och Hampe började gå. Sen sprang Atte hem och då tog vi tre taxin. Jag och Amanda hade inga pengar och Hampus var helt väck.
Jag däckade ganska så snabbt i taxin efter at ha fått lite värme och vaknade upp av att Amanda puttade ut mig ur bilen. När jag stod på benen igen visade det sig att vi inte var utanför mig utan på Österskans och iväg åkte Hampe med taxin mot mitt håll.
Klockan var 05:30 typ och jag fick panik när jag såg att det stod att vår buss hem skulle gå om 68min. Så jag sprang fram till folk som städade på gatorna och frågade om vi kunde få skjuts när de skulle åka vidare, men ingen skulle åt vårat håll.
Då såg Amanda ljuset. McDonald's var öppet. Värme, folk och mat. Kunde det bli bättre? Vi halkade fram till donken och slängde oss på en av sofforna med lite pommes.
Jag hade en lång konversation med den svartaste mannen jag någonsin sett. Snackade i 20min och han var det pratgladaste, hah. Sen klampade några bekanta in på donken och var i samma situation som oss.
Efter ca 30min kom Stefan som hade jobbat färdigt på McDonald's för natten och sa att vi kunde åka med honom. Räddaren i nörden. Vissa grannar/gatugrannar är bara för bra ibland.
Hemma igen kl 06:30.

And now I'm dead.

Kommentarer
Postat av: Julia

Så lite så :)

Haft för dig idag då?

2011-01-01 @ 21:06:24
URL: http://chococolate.webblogg.se/
Postat av: MATILDAJANZON

Du råkar inte ha en aning om vart den svarta ringen på bilden kommer ifrån? gal1 snygg!

2011-01-02 @ 14:44:53
URL: http://matildajanzon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0