This night with great food.

- God morgon, typ. Gud vad trött jag är idag.

Drog till stationen runt 19 igår för att ta tåget till Falkenberg, men så var det försenat... Inte gjorde det mig något, för jag träffade Tove på stationen och vi blev trainmates, haha.

När jag var framme i Falkenberg kom Erik och hämtade och mig och så drog vi och handlade. Efter det blev det matlagning hemma hos honom för full rulle.

Vi skulle göra någon championsås och jag var väldigt tveksam för om det skulle vara ätlig eftersom den såg lite konstig ut, men när allt var färdiglagat och vi käkade var det sjukt gott faktiskt. Grymma är vi, haha.

Sen blev det tv och en film fram till kl 03 då han körde hem mig i snöstormen.

Så nu sitter jag här, ganska så död, och ska ta och fixa lite sen frukost eller brunch.

PEACE.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bild snygg blogg snygg text under bilden hehehe

2011-01-29 @ 14:16:00

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0