Some feelings.



- i want you, i need you, i choose you -
- over any other boy in the world, i'd choose you over & over again. your name, your face, your smell, the soft curls of your hair..
i miss those already. i miss you so much & you haven't been gone 4 hours. but this time, i know you're gone for good.
I want to be remembered as the girl who always smiles even when her heart is broken, and the one that could always brighten up your day even if she couldn't brighten her own.
No matter how many guys I'm with, it's always you I have in mind...

Kommentarer
Postat av: Rinki

Jättefint skrivet och återigen ett väldigt snyggt collage! Jag hoppas verkligen att du får honom ändå, kärleken övervinner allt heter det ju. Om han är den enda du har varit kär i så hoppas jag verkligen att du kämpar, för er.



Vill du prata om det, om honom? Jag finns här och lyssnar ifall du vill.



Kram!

2011-01-06 @ 18:30:22
URL: http://rhulth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0