Dygnet.


Photo: HTC phone.
Dessa pajaser är några av de man umgåtts med förra dygnet.
Idag kom Sandra ner till mig och det blev massa girltalk. Den tjejen förstår mig så bra och vi har sååååå lite åsikter när det gäller typ allt mellan himmel och jord.
Vi ville vara lite impulsiva så vi drog ner till MAX och käkade hamburgare. Kände att jag fick unna mig lite när jag försökt vara nyttig ett bra tag nu. Sen var vi över hos grannen en sek och lämnade en grej. Mja, det får bli en kort sammanfattning.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: LIVET PÅ TENERIFFA

hej hej allt bra med diig tjejen;)?

2011-01-05 @ 01:44:30
URL: http://sweetiieme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0